Google Adwords kan in sommige branches een kostbare manier van adverteren zijn. De bedragen per klik kunnen dan oplopen tot enkele euro’s per klik. Dit is een hele investering aangezien u niet weet of u er daadwerkelijk nieuwe klanten aan overhoudt. Gelukkig is er een goed alternatief voor Google Adwords: zoekmachine optimalisatie.
Wanneer is zoekmachine optimalisatie verstandiger?
Wanneer u in uw branche bakken met geld betaald per klik op Google Adwords kunt u beter investering in zoekmachine optimalisatie. Bij zoekmachine optimalisatie worden verschillende technieken gebruikt die zorgen voor een hoge positie in de organische zoekresultaten. Dit zijn de ‘gewone’ zoekresultaten aan de linkerkant van de pagina. De advertenties van Google Adwords worden aan de rechterkant van de pagina getoond.
Over zoekmachine optimalisatie kunt u meer lezen in het artikel “Wat is zoekmachine optimalisatie?” .
Bent u overtuigd dat zoekmachine marketing een goede investering is voor uw bedrijf? Neem dan contact op met ForResult, al jaren specialist op het gebied van zoekmachine optimalisatie.
Informatie over zoekmachine optimalisatie
Geplaatst in: