online marketing partner
Home / marketing psychologie / Pagina 2
Als webshop eigenaar kun je waarschijnlijk gemakkelijk vertellen waarom mensen jouw product moeten kopen. Jij weet immers alles over je
De marketing van een webwinkel stopt niet bij het binnen halen van websitebezoekers. Of na het behalen van een bestelling.
Het verzamelen van referenties is goed voor je business. Wat veel bedrijven niet weten, is dat het opbouwen van vertrouwen
Dat categorieën een handige manier zijn om producten in je webshop te ordenen, wist je waarschijnlijk al. Maar wist je
Wanneer je je klanten eenmaal op je productpagina’s hebt, wil je natuurlijk ook dat zij overgaan tot het kopen van
Je ziet het in veel winkels: producten worden met elkaar gecombineerd, samen verpakt en verkocht. Bijvoorbeeld een eau de toilette
Er zijn bepaalde psychologische grenzen waar je graag onder wilt blijven. Op je 50e verjaardag voel je je anders dan
Hoe overtuig je websitebezoekers zich in te schrijven voor een online mailing? En hoe zorg je er voor dat ze
Zijn de formulieren op jouw site klantvriendelijk genoeg? Natuurlijk, zal je denken. Een formulier hoort toch gewoon te bestaan uit
Hoe prikkel je je websitebezoekers? Hoe overtuig je ze om bij jou te kopen? Om antwoord te kunnen geven op